Tuesday, October 11, 2011

kegalauan hati

Ya allah, ya tuhanku
Terima kshku padamu
Engkau tlh menganugrahiku
Keluarga y lengkap
Suami dan kdua anak anakku

Aku sangat mencintai mereka,
Mereka segalanya bgiku
Suamiku, dia sosok y sngt aku banggakan
Dan aku jg mrs bangga dcintainya
Tp belakangan ini htku terenyuh
Aku dhianati, cintanya tlh terbg
Aku sdr, aq hny wnt biasa y jauh dr smpurna
Tp aq tak sanggp d hianati
Ht ini skt, menjrt
Tp tak tau hrs berbuat apa...

Bukan sekali dia membhongiku
Janji dm janji d ingkari
Tp htku msh bs memaafkannya
Dan menrmnya kembali k pelukanku

Ya allah ya rabbi
Kembalikanlah suamiku pdaku
Tetapkanlah htnya hnya padaku
Sadarknlah dia,
Aq akan sll ada untknya.

Buat suamiku tercinta..
Sayang, aq tak tau apa y kau ingnkan dr hub kalian, tp aq mohon, brhntlah berbhg.
Aq tak ingn kau d benci oleh wanita lain
Sperti y sdh tjd

Aq sll dsini menantimu
Menanti cintamu kembali,
Hanya untkku..

Love you

Fitri

12 oct 2011

No comments:

Post a Comment